Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

2014. június

2014. július 10. - RabiMiki

Két versenyen voltam, kétszer tévedtem el. :) Elkezdtek csípni a kullancslegyek, ami valahol megtiszteltetés. Hiszen mégis csak a szarvasok élősködőiről beszélünk...

Elkezdődött a nyár, amit én elég nehezen viselek. Mostantól kb. szeptemberig túlélő üzemmódban ketyegek. Semmi más nem érdekel, csak hogy valahogy túléljem a melegebb napokat. A tavalyi nyár elég sokat erősített rajtam ezzel a megközelítéssel, remélem hogy idén sem lesz máshogy.

Jó ideje vágytam már egy bringára, amit most végre meg is vettem. Nem azt amit terveztem, de nem bántam meg. Télen átépítem oszágútivá, addig jó lesz így "fitnesz" gépként.

bringa.jpg

Átalakult a Garmin Connect weboldal, nincsenek már meg a régi riport nézetek, így sajnos nem tudok nem tudok olyan nézeteket beszúrni ide, mint ahogy azt korábban tettem. Éljen a fejlődés... :(

201406C.jpg

Jó, mi? Na mindegy. Havi terep 167km, aszfalt 104km, bringa 240km. Ennyi.

update: Sikerült, bár elég bénán fest:

2014junius.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr666496435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2014.07.12. 09:37:57

Én tegnap kaptam meg az új connectet. Ha rákattintasz a naptár feliratra, akkor behozza teljes képernyőben, az pont úgy néz ki, mint a régi felület.

rezirap 2014.07.14. 11:18:03

Na, csak az átépítéshez, elég nehéz lesz hidro országúti fékkart beszerezni,bár ha sok időd és türelmed van, akár te is megcsinálhatod mint a srácok... :-)
youtu.be/wGIAuV8Qbek

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2014.07.14. 15:14:17

@rezirap: olcsóbb és egyszerűbb, ha a fékeket is cserélem mechanikus tárcsákra. Ez a terv.

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2014.07.14. 15:16:00

@téglánakgyors: igen, de a mindeféle béna keret sokkal több helyet visz el, így már nem férek el a monitoron. :( lehet, hogy összevágom kettőből. Jobb ötletem nincs.

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2014.07.15. 22:43:42

Nna ne, nem hiszem el, hogy egy fotósnak nincs ELÉG nagy monitora... :-P

Na, de igen, valószínűleg ez tipikusan ilyen megszokszmegszöksz szituáció, mert amennyit bénáztak az új connecten a Garminék, nem hiszem, hogy ez változni fog a közeljövőben.
süti beállítások módosítása