Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

2014. július

2014. augusztus 03. - RabiMiki

Az augusztus a melegről és az esőkről szólt. Na és persze a szabiról. :) Nem indultam egyetlen eseményen sem, de kétszer is lekocogtam a Bükkbe rajzolt 25 kilométeres körömet. A sok eső miatt nagyon erős volt a vegetáció, helyenként az arcomig ért a csalán. Az első alkalommal lefagyott az órám, de mégis rátaláltam a helyes elágazásokra. :) Bizony, néha olyan is van, hogy nem tévedek el. :)

Pár új kép az útvonalról:

201407-01.jpg

201407-02.jpg

201407-03.jpg

201407-04.jpg

201407-05.jpg

Azért a nagyvisnyói Fapuma Büfé dekorációja nem gyenge, mi? :)

201407C.jpg

201407R.jpg

A heti összesítések és a kis táblázat csak a futásaim adatait tartalmazza. Bringáztam is, bár csupán egy sportértékű megmozdulásom volt, rögtön a szabim első napján. További két alkalommal is tekertem a fiammal. Nagyon büszke vagyok rá, hogy a kő nehéz bringájával letekerte élete leghosszabb, 25 kilométeres távját. :)

Augusztus a Szufla utáni testi lelki regenerációról fog szólni. Az első hét inkább csak bringáznék, aztán lassan elkezdem ráhangolni magam a VérKörre. Hamarosan meglesz az összes közelgő céges utam dátuma, úgyhogy lassan ki tudom majd választani a napját.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr96569933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása