Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

2014. augusztus

2014. szeptember 07. - RabiMiki

Na, ez most egy jó sűrű hónap volt. Azzal kezdődött, hogy feladtam a Szufla 52 kilométeres távját a felénél. Egy hónap távlatából már nem vagyok annyira biztos benne, hogy ez volt a helyes döntés, de most már mindegy. Furcsa módon nem csalódottságot vagy haragot, hanem valamiféle szomorúságot éreztem az utána következő napokon.

201408pic.jpg

Jól is jött, hogy utána közel egy hetet tölthettem Dániában. Futottam és ettem. Mire hazaértem már újra rendben voltam fejben, a szomorúságomnak nyoma sem maradt.

Volt egy családi időutazásunk a nyolcvanas évekbe. Helyileg egyébként Balatonfüreden voltunk. Ha jól számolom ez volt idén a harmadik hazai hétvégi utunk, és most jó darabig nem is lesz több. Katasztrófális a magyar vendéglátás, pedig komolyan nincsenek magas elvárásaink. Füreden például megtapasztaltuk, hogy kis fantáziával bármit el lehet készíteni metrós mélyfagyasztott cuccokból.

201408pic2.jpg

Azért persze futottam is egy rövid kört és közben kitaláltam, hogy kihasználva a bringautat, valamikor jövő ősszel körbetekerem a Balatont.

Természetesen ez volt az a hétvége, amikor egy jókora ciklon csapott le az országra, így különösen izgalmas volt egy egész szombatot a szállodában tölteni a gyerekekkel.

201408pic3.jpg

Aztán eljött a hónap utolsó hétvégéje, és én előtte öt nappal eldöntöttem, hogy itt a VérKör ideje. Szombaton korán reggel neki is vágtam és bár lasabban mint terveztem, de végül megcsináltam. Ki kell még tapasztalnom, hogy mit és mikor kellene ennem, ha nem akarok úgy padlót fogni, mint most valahol az ötvenötödik kilométer környékén. Lehet erről persze sokat olvasni, de ez egy olyan terület, amit mindenkinek magának kell megfejtenie. Úgy értem haza, hogy idén már nem futok több hosszút, de most, két héttel később már egy kicsit máshogy látom ezt a kérdést. :) Októberben bejárnám a VTM (talán az ultra) távját. Talán. Esetleg. Valószínűleg. :)

Megtelt a hócipőm a fenix2 órámmal. Hogy kiszabadulhassak a Garmin zsíros kis ujjacskái közül, átköltöztettem az összes rögzített edzésemet a STRAVA alá. Így most már a havi összefoglaló ábrám is onnan van. Majd szeptemberben már a távot is beírom az edzések nevébe, így ez a nézet is használható lesz valamire.

201408.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr656676929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rezirap 2014.09.10. 17:22:30

Balatonüredre lett volna ajánlatom pedig, nem metrós fagyasztós...
pacalvadasz.blog.hu/2010/04/28/kormos_csarda_balatonfured
süti beállítások módosítása