Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

2014. szeptember

2014. október 02. - RabiMiki

Ez most egy nagyon laza hónap volt. Mindösszesen kétszáz kilométert futottam - kb. másfél éve nem volt ilyen "rövid" hónapom. Persze ez nem véletlen. Ki kellett pihennem az augusztus végi VérKör fáradalmait.

201409.jpg

Az utolsó teljes hetem viszont már egész erősre sikerült. Három tempósabb futásom is volt, és összeszedtem több mint ezer méter szintet. Ennek ellenére azt hiszem kijelenthetem, hogy sikerült kellően kipihennem magam. Készen állok az év utolsó ultra távjára, aminek két-három héten belül neki is vágok.

Haladok a "húsz perc alatt ötezret" projektemmel is... Már nem akarok elpusztulni a résztávos edzéseim végén, ami mindenképp pozitív változás az első próbálkozásaimhoz képest. :)

Szeptember elején pár napot Helsinkiben töltöttem. Futottam, ettem, és hazafelé a reptéren vettem egy Ambit3 Peak órát. Már egészen jól kiismertem.

2014szept01.jpg

A FinnAir újságából még azt is megtudtam, hogy Finnországban még öltönnyel sem ciki Suunto órát hordani.

2014szept02.jpg

Ő egyébként Alexander Stubb, Finnország miniszterelnöke. Eddig minden finn repcsis újságba amit olvastam írt egy egyoldalas cikket. Az elsőt a tömegsport fontosságáról és prioritásáról az élsporttal szemben, a másodikat (a fenti képen) pedig a technológiai fejlődés nagyszerűségéről és a benne rejlő lehetőségekről. Van ilyen is.

Belekezdtem a bringám átalakításába. Jelenlegi fitnesz mivoltából hamarosan országútivá lényegül át. Remélhetőleg október végéig. Egészen jó áron sikerült beszereznem mindhárom szükséges alkatrészt (fékváltókar, kormány, tárcsafék szett), már "csak" össze kell rakni. Alig várom, hogy kész legyen! :)

Szeptemberben úsztam is. Idén először. Annyira lassú vagyok, hogy a közel egy év kihagyás meg sem látszik a tempómon! :) Érdekes élmény volt egyébként egy szabadtéri sportmedencében úszni szakadó esőben. Sajnálom, hogy mostanában nincs lehetőségem gyakrabban csobbani.

Októberben lesz egy dán utam illetve minden külső segítség nélkül nekifutok a VTM ultra távjának. Drukkoljatok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr126752317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása