Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

GoPro Hero4 Silver

2014. október 26. - RabiMiki

Egy éve nézegetem már a vízálló fényképezőgépeket, de valahogy nem vitt rá a lélek, hogy vegyek egyet. Aztán mikor pár hete megláttam az új GoPro sorozatot, rájöttem, hogy rossz helyen keresgélek. Az új Silver ugyanis végre kapott beépített LCD hátfalat (a korábbi modellekhez ez csak opcionális kiegészítő volt, jó sok pénzért), ami így sokkal univerzálisabb készülékké vált. Nem is vacakoltam sokat, mikor péntek délután megláttam egy silkeborgi kirakatban egyet, kicsivel a magyar ár alatt.

Szombaton aztán elvittem egy gyors próbakörre a Csákvár körüli dombokra. Nincs még hozzá normális, teleszkópos monopodom, így az aprócska fotóállványom középoszlopára rögzítettem. Íme az eredmény:

Valamiért meglehetősen gyenge lett a feldolgozott film minősége, pedig a vágatlan anyag csodálatosan éles és részletgazdag. Még ki kell tapasztalnom, hogy miként tudom ezt a szerkesztés során megőrizni.

Fényképezőgépnek sem utolsó. Ha használom a ProTune módot, akkor egy egészen jól feldolgozható JPG fájlt kapok. Például ilyet:

Running

 

Sajnos az akku nagyon gyenge, és nekem egyelőre nincs tartalékom. Mondjuk arra a pár fotóra és/vagy videóra, amit normál esetben készítenék egy érdekesebb körön, bőven elég ez is.

Nem túl könnyű egyébként egy pálcát kinyújtva tartva futni, így az biztos, hogy videóra csak az igazán különleges alkalmakon fogom használni. Például holnap. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr346833411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása