Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

2014. november

2014. november 30. - RabiMiki

Úgy alakult, hogy ez a november az új útvonalakról szólt. Rögtön az első héten futottam egy "jót" a Bükkben. A kör jelentős része aszfalt, de van benne teljesen benőtt erdészeti út is, ahol még gyalogolni se nagyon lehetett. Persze voltak szép részei is, de azért nem hiszem, hogy még egyszer újra futnám.

201411-05.jpg

A követkető hétvégén Csókakőről indulva futottam egy kicsit hosszabbat. Ez egy egészen jó útvonal lenne, bár az eleje és a vége követhetetlen. Sajnos az avar teljesen elfedte az ösvényeket, a jelőlések pedig erősen foghíjjasak. Ennek ellenére ide vissza fogok jönni hébe-hóba.

201411-01.jpg

201411-02.jpg

201411-03.jpg

A következő héten csak a szokásos köreimet róttam, de egyszer azért elvittem magammal az új GoPro tartó rudamat egy próbakörre. Nagyon olcsón vettem az eBay-en, kíváncsi voltam, hogy működik. Háát... Jól működött. Aztán egy héttel később szétesett. :( Ennek ellenére ez egy jó dolog, sokkal stabilabb így a videó, mint amikor csak kézben tartottam a kamerát.

Végig szakadt az eső, bár ez a videón nem igazán látszik:

Aztán Gántról indulva futottam egy szintén új kört. Sikerült egy jó gyors és könnyű útvonalat összehoznom, ideális lehet akár gyorsító, akár alacsony pulzusos edzésekhez. A Géza pihenő után megálltam, hogy kivegyek egy kavicsot a cipőmből, és után elfelejtettem újraindítani az órámat, így a rögzített útvonalban van egy kis teleportáció is. Ez van... Majd decemberben újra nekivágok.

Az utolsó héten két napot (csütörtök és péntek) szabin töltöttem, szombaton pedig a fiamat vittem el élete harmadik karate versenyére. Ez így együtt kicsit átrendezte a hetemet, például péntekre került a hosszú futásom. Életemben először a Gerecsébe mentem. A kinézett útvonal kellemesen szintes, de sajnos az erdei utak jelentős részét rommá járták a fakitermelést végző munkagépek, így csak nagyon nehezen tudtam haladni. Viszont itt láttam ebben a téli szezonban először jeget a fákon, így az útvonal minden kellemetlenségét meg tudtam bocsájtani.

201411-04.jpg

Összesen 331 kilométert futottam, ami a második leghosszabb hónapom ever. Mondjuk semmi mást nem csináltam - a bringám még mindig nincs összerakva (bár szépen haladok), és úszni sem volt módom/kedvem elmenni.

201411.jpg

A hónap végén átléptem az idei 3000. kilométeremet, a kitűzött 3300-hoz már egy viszonylag visszafogott 240km-es december is elég lesz. Csak összehozom valahogy...

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr36945405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása