Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

2015. május

2015. június 04. - RabiMiki

Azt hiszem, hogy ez egy kicsit sok volt. :) Három egymást követő hétvégén is versenyeztem, ami elsőre ugyan jó ötletnek tünt, de azért a végére jócskán kifáradtam.

201505.jpg

A hónap elején igyekeztem kipihenni a VTM Ultra fáradalmait, futás helyett a Júlia-alpokban kirándultunk a fiammal. Nagyon örülök, hogy tetszett neki! Mindenképp fogok még ilyen apa-fia túrákat szervezni, legalább évente egyszer.

triglav01.jpg

triglav02.jpg

Aztén szép egymás után lenyomtam a II. Csákvári Minimaratont, a Káli-medence Félmaatont, majd az UTH rövidebbik távját. Mind jól ment, nem lehet okom panaszra, de azért legközelebb nem sürítem így össze a dolgokat. Mindössze 233,6km-t futottam, ami nem sok, de ez a hónap most a versenyekről és az intenzitásról szólt, tehát nem kükönösebben bánom, hogy ilyen rövidkére sikerült.

uth.jpg

Bringázgattam is egy kicsit. Kezdem egyre jobban élvezni a tekerést, bár közel sem tudok annyi időt szánni rá, mint szeretnék. Gondolkodom rajta, hogy tarthatnék valamikor a nyáron egy csak bringás hetet, futás nélkül. Hogy őszinte legyek, nem biztos, hogy menne. :)

bringa_1.jpg

A hónap utolsó napján átrepültem Dániába, így az utolsó futásom már a viborgi Déli-tó körüli sétakörön volt. És ezzel el is kezdődött az idei utazgatós időszakom. Még a családi nyaralásunk előtt kiugrok Finnországba, augusztusban pedig Kínába. Az utóbbi helyen nem biztos hogy kellene futnom, de azért biztosan fogok majd egy kicsit. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr67517168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sz.Lacc · http://fusslaci.blog.hu/ 2015.06.05. 01:19:38

Nyuszi vagy "Free Tibet" poloban elmenni kinaban futni?! :-DDDDD

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2015.06.05. 19:52:01

@Sz.Lacc: Szerintem nem lenne belőle semmi gond., hacsak nem százan vonulnánk ilyen felirattal. Kínában az apró dolgokban sokkal nagyobb az egyén szabadsága, mint azt sokan hiszik.
De azért inkább nem próbálom ki. :)
süti beállítások módosítása