Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Saucony Grid Virrata 2 - 1600km

2015. június 12. - RabiMiki

Továbbra is ez a kedvenc mindenes futócipőm. Enyhe terep, aszfalt, tél, nyár, eső, por - a Virrata mindben jól működik. Annyit bírt, mint az előző, úgy ment tönkre, mint az előző, nincs semmi meglepetés.

Ha még nem olvastad, akkor most elolvashatod az eredeti Virrata posztomat, aztán azt, amit 1500km után írtam róla, majd pedig a most elhalálozott 2-es verziót bemutató posztomat. Egész szép kis sorozat, nem? :)

virrata2-1.jpg

virrata2-2.jpg

virrata2-3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr907537952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lali1621 2015.07.06. 23:20:33

Olvasva a cipő tesztjeidet én emellett a cipő mellett döntöttem. Nem bántam meg. :) Kb 2 hónapja használom. Heti 2-3-szor futok 6-10 kilométereket vegyes terepen. Előtte nem futottam. Nagyon bejött a "mezítlábas" technika, csak így futok. Szóval csak annyi a lényeg, hogy tök jó, hogy vannak ezek az írások. Köszönöm! :)
süti beállítások módosítása