Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Saucony Grid Virrata 2 másodjára

2015. június 12. - RabiMiki

Ahogy öt perce írtam, ez a kedvenc cipőm. Ha csak egyetlen pár cipőm lehetne (szerencsére kicsit több van), a Virrata 2 lenne az. Sajnos már nem gyártják, és Magyarországon már nem is lehet kapni. Összesen 44 (!) párat tudtak belőkle eladni. :( Az angol Amazon-ről kellett rendelnem, jó drágán (28eFt). Ha viszont már így alakult, akkor legalább kiválaszthattam a legmenőbb színváltozatot. Csodáljátok!

virrata22-1.jpg

virrata22-2.jpg

virrata22-3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr47537992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Istvan71 2015.06.13. 11:24:20

Nekem tetszik! A Salomon Speedcross 3 cipőmnek van hasonló színe. Azért vettem ilyenben, mert ez volt a "legpolgárpukkasztóbb", már, ha a pinktől eltekintünk.
Tudod, bírom, ha hülyének néznek! :)
süti beállítások módosítása