Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Mielőtt futottam

2015. június 14. - RabiMiki

Farigcsálok egy rövidke előadást a kollégáimnak a futós tapasztalataimról, így került elő ez a lenti kép. Bizony, ez voltam én 2011 nyarán, egy vállalati csapatépítésen. 

picture1.jpg

Gyarkan érzem úgy, hogy nem fejlődök elég gyorsan, hogy már nem itt kellene tartanom, stb. Mi tagadás, türelmetlen vagyok. Örülök, hogy van ez a kép, mivel ránézve feltehetem magamnak a kérdést: "Bazd meg, Miki, hiszen ez csak négy éve volt! Mégis, mi a faszt akarsz?!"

Aki pedig ki mer röhögni, azt elgáncsolom a következő versenyen. Szóltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr627544438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saaby. (törölt) 2015.06.15. 05:02:47

-A fotó tiszta téeszelnökös! :)
-Hol szeretnél tartani, amihez képest lassúnak tartod a fejlődést? Egyáltalán, egy életvitelszerűen űzött, amatőr sporttevékenység esetén kell-e eljutni valahová, vagy csupán élvezni és megélni a "jutást"?
(A kérdések magamnak is szólnak, én sem tudok megnyugtatóan egyértelmű válaszokat.)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2015.06.15. 07:00:15

menj már a türelmetlenséggel! 4 év alatt olyan eredményeket értél el, amiket én 24 év alatt... :)

Istvan71 2015.06.15. 09:24:01

Jó kép. Gratulálok! :) Ilyenem nekem is van, kb így néztem ki magam is.
Ahová eljutottál ennyi idő alatt, oda én sose fogok. Úgyhogy ne elégedetlenkedj!
"Mégis, mi a faszt akarsz?!"

Egyébként mindenhez csak gratulálni tudok!

Sz.Lacc · http://fusslaci.blog.hu/ 2015.06.19. 12:24:50

Beszó'nék, de nemmerek, me' gyorsabb vagy (majd itt mindenkinél)! :-D

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2015.06.20. 12:58:38

@saaby.: Jó kérdés, és nyilván mindenkinek más rá a helyes válasz. Nekem kell valami cél, de tökéletesen meg tudom érteni azt, akinek nem.
@rrroka: Jóvanna! :)
@Istvan71: Köszi!
@Sz.Lacc: Nagyon helyes! :D

saaby. (törölt) 2015.06.26. 10:17:33

Húúú, de futhatnékom támadt rögtön:
www.youtube.com/watch?v=RkFXykAobOM

(0:25-től és 0:45-től a két fehér+egy fekete srác hogy fut már? mintha súlytalanok lennének...)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2015.06.26. 12:59:43

@saaby.: gyönyörű középtalpra érkezés...!
süti beállítások módosítása