Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Trenta, Szlovénia

2015. szeptember 02. - RabiMiki

A tűzijáték helyett inkább családilag levonultunk Szlovéniába. Oda mentünk vissza négyesben, ahol már tavasszal a fiammal is jártunk (és előtte én kétszer egyedül). A Trenta Dom apartmanházban lefoglaltam ugyan azt az apartmant, amit már korábban is kaptunk, így totál biztosra mentünk.

Nagyon jó volt. Szerencsénk volt az időjárással, és a gyerekek és nagyon élvezték az egészet. Úgy indultunk, hogy az öt éves kislányom kijelentette, hogy ő úúúútál kirándulni. Másnap este már ííííímádott.

trig03.jpg

trig01.jpg

trig02.jpg

Mostanra már leolvadt az összes hó (nem volt ez egyébként mindig így, egy-két évtizede még állandó gleccser volt a Triglavon), így végre fel tudtunk gyalogolni a Kriski-fensíkra. 700m-ről indultunk, 2050m-en volt a menedékház, ahonnan a környék csúcsai (Kriz, Pihavec, Razor, Triglav) megközelíthetők. Innen még mentünk egy kicsit a Kriz irányába (ez volt a legközelebb), de a fiam elfáradt, így 2150m-en visszafordultunk.

trig04.jpg

trig05.jpg

trig06.jpg

trig07.jpg

Pogačnikov Dom, Kriški Podi

Kétszer futottam is, de csak rövideket. A Soca trail útvonalán mentem - egyik alkalommal felfelé indulva, a másikon pedig lefelé. Gyönyörű ez az ösvény! Köves, gyökeres, nehezen futható, de gyönyörű! És még frissítőpont is volt! Illetve helyi futók, kolomppal a nyakukon. :)

trig12.jpg

trig13.jpg

trig10.jpg

trig09.jpg

trig11.jpg

trig08.jpg

Függőhídon futni egyébként vicces dolog. Kb. olyan érzés, mint trabulinon ugrálni. :) Itt sem túl praktikus ritmust váltani menet közben...

Egészen biztos vagyok benne. hogy visszajövünk még ide jövőre is. Van két hosszabb futós tervem, továbbá az egyik csúcsot is illene már meghódítanunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr777756664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Péter Holczer 2015.09.04. 21:57:21

Hát "nem vetted el" a kedvemet ;) - ősszel végre visszamegyünk kb . 14(?) év után... Kezdésnek egy ljubljanai félmaraton, majd jöhet a terep :) Ha van valami jó ajánlatod a Bohinji-tó környékén, akkor vevő vagyok rá :)

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2015.09.06. 18:14:47

@Péter Holczer: Sajnos egyáltalán nem ismerem azt a részt. :( Csakis a Trenta-völgyet jártam eddig.
süti beállítások módosítása