Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

HRM gondok - talán megoldva

2014. március 03. - RabiMiki

Úgy néz ki, hogy megtaláltam a hiba okát a korábban már említett és azóta sem szűnő szívritmus jeladó problémára. Ez például az első dán futásom során rögzített görbe:

HRM-00.JPGNem túl szép

A második futásomnál még inkább megbolondult a cucc, kénytelen voltam levenni és zsebre vágni. Érdekes, hogy még a zsebemből is küldte tovább a hülyeségeit, így az órán kellett végül kikapcsolnom a HR jelet. Hazaérve kukáztam a pántot és bevetettem egy vadi újat. Polar Softstrap, pont mint az előző. A jeladó természetesen maradt a meglévő Garmin.

Azóta kétszer futottam és eddig minden (kopp-kopp-kopp) jónak tűnik.

HRM-01.JPG14km, szintes, közepes intenzitás

HRM-02.JPG19km terep, szintes, alacsony közepes intenzitás

Remélem, hogy ennyi volt. Ha igen, akkor nem árt észben tartanom, hogy szűk egy évet bír nálam egy pánt. Nem drága (2900Ft), megéri tartani belőle egy tartalékot.

Na és persze továbbra is kitartóan várom a Mio Link megjelenését.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr955840930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása