Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Amikor majdnem elütnek

2014. május 29. - RabiMiki

Kíváncsi vagy, hogy miként fest a pulzus görbém, mikor egy viszonylag tempósan futott emelkedő vége felé majdnem elcsap egy kertből kitolató autós, aztán mikor rákiáltok még neki áll feljebb? Így:

autoselcsapos.JPGA végét kell nézni

A srác kicsit még keménykedni akart, és azt üvöltözte, hogy ugyan menjek már vissza beszélgetni egy kicsit. Nem mentem, de visszakiáltottam, hogy ha annyira beszélgetni akar, érjen utol.

Utálom az ilyen figyelmetlen barmokat, és főleg azt, hogy mindig visszapofáznak, holott egy szimpla "bocs" tökéletesen lezárná az ügyet. De nem, ezeknek az egybiteseknek mindig meg kell magyarázniuk, hogy miért én vagyok a hibás, amiért majdnem összekentem a beleimmel a szaros autójukat.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr346226322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása