Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

A rohadék kullancslégy

2013. szeptember 17. - RabiMiki

Szeretem a természetet és szeretem a benne élő állatokat. Mindet, a nagy fehér cápától a faodvasító lóhangyáig. Kivéve a rohadék szarvas-kullancslegyeket, amiket egy szempillantás alatt kiirtanék a Földről, ha módomban állna.

Nem zümmög. Hátulról támad. Mindig, de mindig a térdhajlatomat csípi meg. Nem lehet lecsapni, mint egy szúnyogot, mivel lapos és kemény. Ha lesöpröm, azonnal visszarepül. A csípése után maradó hatalmas, fájó és viszkető duzzanat kb. négy nap alatt múlik el. Úgy-ahogy.

Az viszont piszok jó érzés, amikor az ujjaim közé kapva, a körmömmel kipréselem a beleit.

kullancslegy.jpgÍgy ni, rohadék!

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr435517216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MárkA 2013.09.18. 10:06:14

Hihi :-)
(füledbe még nem mászott be? űber...)

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2013.09.18. 17:24:17

@MárkA: nem, még nem, és remélem, ez így is marad. :)

ecch 2022.08.29. 08:48:23

NEkem csak a lábszáramra tudott leszállni, akkor egy buszon voltam, ami a mecseki TV toronyból jött le. Akkor a padlón landolt, ott meg tudtam ölni. Kinn az erdei talajon esélyem se lett volna
Ezután vinni fogom az ISO-s flakonom (99%-os isopropyl)
süti beállítások módosítása