Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Nahát! (Led Lenser H7.2 javítás)

2016. február 25. - RabiMiki

Olyan jó néha pozitívan csalódni a világban!

Történt, hogy a szeretett H7.2 fejlámpám elég szerencsétlenül tervezett elemtartó fedelének vékonyka füle megadta magát, és letört. Némi szigetelőszalag bevonásával használható maradt még a cucc, de az UTH előtt mindenképp meg akartam oldani ezt a problémát. Tuti, hogy ott esett volna le a fejemről az egész.

r0003141.JPG

Sajnos nem találtam sehol külön fedelet, még az eBay-en sem. Lelkiekben felkészültem egy újabb lámpa vásárlására.

Aztán pár hete a Multinavigátorban jártam, hogy két pár új cipővel lepjem meg magam, amikor feltünt, hogy ők is forgalmaznak Led Lenser termékeket. Meg is kérdeztem az egyik eladó hölgyet, hogy bár az én lámpám nem tőlük származik, foglalkoznának-e a javításával? Válaszul kaptam egy kis papírlapot, rajta egy cég névvel és egy e-mail címmel. A cég a Kapacitás Kft. volt, az eladó hölgy elmondása szerint ők foglalkoznak a Led Lenser javításokkal. Két-három e-mail körrel később rendeltem is két új fedelet, 1500Ft/db áron. Két napra rá már fel is pattintottam az új fedelet.

Nincs ebben az egészben semmi különös. Mégis örülök, mivel úgy veszem észre, egyre ritkább az, hogy valaki önzetlenül segít (Multinavágtor) és flottul, gyorsan teszi a dolgát (Kapacitás Kft.). Köszi mindkettejüknek! 

Én pedig továbbra is szeretem a Led Lenser dolgait:

r0003140.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr158419312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2016.02.26. 06:29:52

hihetetlen, h meg lehet javítani mert van alkatrész. nem is tudom hány dolgot dobtam ki mert eltőrt vmi kis fiszfasz.

Zsákszabi (törölt) 2016.02.27. 21:19:03

Ó, dehogynincs ebben különös! Szerintem lassan, "alulról" ilyesmikkel lehetne élhetőbb környéket rittyenteni ide. Jó volt olvasni.
Néha vicces(?), hogy olyan vállalatok amelyek zsákszám költenek pénzt reklámra, telibeszarják az első problémás ügyfél arcát. Ez két, kedvesen pozitív cáfolat.
A húsmentesség mennyire jött be?
(ex-saaby)

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2016.03.05. 21:09:57

@rrroka: TV távkapcsolók tipikus esete, tök hasonló hibával, ha már a szigszalag sem elég... :)
@Zsákszabi: Húsmenetes ügyben semmi hírem nincs. Nem eszem továbbra sem húst, de nincs hatása, hacsak az nem, hogy már taszít a hús szaga is.

Zsákszabi (törölt) 2016.03.11. 12:51:49

@RabiMiki: Róluk jó kritikát olvastam, és klassz receptötleteik vannak:

www.napfenyesetterem.hu/

www.diningguide.hu/a-napfeny-ize-a-napfenyes-etteremben/

Nekem néha mardos a gyomrom egy jó füstöltkolbász-zabálás után, nem rég hagytam el a húst.

csabant 2017.08.31. 13:58:53

Időközben felhagytál a futással/sporttal/Strava használattal?
süti beállítások módosítása