Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Bontrager NODE 1.1

2014. augusztus 20. - RabiMiki

Sajnos amint (újra) elkezdtem bringázni, észrevettem, hogy alig-alig látom a kormányra erősített fenix2 órám inverz (un. negatív) kijelzőjét. Futás közben nincs vele bajom, de mondjuk nem is remeg annyira a kezem, mint a kormányom. A tükröződések sem segítenek. :(

Szerencsére van megoldás.

gsc03.jpg

A képen látható Bontrager NODE 1.1 bringás kilométeróra ANT+ kompatibilis, és a Tempe kivételével az összes bringás szenzoromat felismeri. Sőt, ha lenne teljesítménymérőm, akkor még azt is.

Egyszerre akár öt értéket is meg tud jeleníteni, ami marha jó dolog. A fenti sorban mindig a pontos idő és a mozgással töltött idő látható. Ezeket a mezőket nem lehet változtatni. Középpen, óriási számokkal az aktuális/átlagos/maximális sebesség jelenik meg. Köztük az óra jobb oldalán lévő nagyobb gombbal válthatok. Nem szoktam, nekem elég az aktuális. Van még mellette két kis nyíl (ezek a fenti képen nem látszanak), ami az aktuális sebesség viszonyát mutatja az átlagsebességemhez képest. Alul egy vagy két érték jeleníthető meg, ami lehet a távolság és a csatlakoztatott szenzorokből érkező egyéb adatok valamelyike. Nálam ez a pedálfordulat és a távolság. Ha alul két cellánk van, akkor a távolság csak egész kilométerekben jelenik meg.

Tekerés végén minden mért adat átlagos és maximális értéke visszanézhető, illetve megadja az egyes szívritmus zónákban eltöltött időt is. A zónák természetesen testreszabhatók. A tárolt adatok nem tölthetők át sehová, de erre nincs is szükség, illetve ennyi pénzért talán nem is lehet elvárni.

Mióta megvettem, a fenix2-t csak az adatok rögzítésére illetve a szívritmus trendem megjelenítésére használom.

gsc04.jpg

Menet közben soha nem szoktam a hőmérsékletet nézegetni, de akartam valami olyan képet, amin az órámon is látszik valami mért érték. :)

Szerintem ez egy nagyon jó cucc, és ha már egyébként is tele a bringád ANT+ szenzorokkal, akkor igazán kedvező áron kaphatsz hozzájuk egy remek kijelzőt. Létezik egy némileg fejlettebb változata is, NODE 2.1 néven. Abban van barometrikus magasságmérő és hőmérséklet szenzor is, dupla ennyi pénzért.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr586621905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása