Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

INOV-8 TrailRoc 247 - 1300km után

2014. december 16. - RabiMiki

Itt a tél, így előkerestem a még jó állapotú téli terep cipőmet, és pihenni küldtem a nyárit. Nézzük, mi maradt belőle 1300 kilométernyi ösvény és három gépi mosás után!

trailroc1.jpg

Amint az a fenti képen látszik, a talp elülső részén, nagyjából a lábpárnáim alatt, szépen lekoptak a bütykök. Egyéb helyeken viszont szinte érintetlenek. Kár, hogy nem lehet őket kicserélni! :) Csillapítása sosem volt igazán, így nem is romlott érezhetően. Rövidebb távokhoz kiszedtem a talpbetétet, így egy kicsit jobban éreztem benne a talajt, illetve nagyobb tér jutott a lábujjaimnak.

A felsőrész belseje sértetlen - nem úgy a külseje.

trailroc2.jpg

trailroc3.jpg

Sajnos több helyen is elvásott az anyag azokon a helyeken, ahol a leginkább hajlik. Úgy tűnik, hogy a folyamatos hajtogatáson kívül a piros színű bevonat sem tett jót a puhább kék szövetnek. Az az érzésem, hogy minden lépésnél kicsit belevágott, ami hosszú távon láthatóan kikezdte.

Három ultra táv és megannyi egyéb útvonal után még mindig használható. Tavasszal szeretnék majd helyette valami újat, de nem kell kapkodnom, van ebben még pár száz kilométer - ezért is mostam ki. Kimondottan drága volt, de most már bátran kijelenthetem: megérte.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr556986657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása