Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

2013. október 06. - RabiMiki

Csütörtökön jóval naplemente után indultam el futni. Kb. 14k-t terveztem aznapra, ami szépen meg is lett, de nem ment minden simán. A fejlámpám viszonylag hamar lemerült, és a falu város egyik kivilágítattlan útján csúnyán alátört a jobb bokám. Nem igazán foglalkoztam vele, volt ilyen máskor is, meg aztán pénteken amúgy is pihi. Szombaton aztán elmentem az első körömre az új Merrell cipőmben, majd bringázni a fiammal, és még mindig minden rendben volt, bár néha éreztem a bokám.

Aztán ma reggelre enyhén bedagadt, úgyhogy most pihi van. Kicsit aggódok, mivel jövő szombatra egy negyvenes terep kört terveztem futni a Bakonyban (Bakonyi Barangolás TT), remélem addigra rendbejövök.

Már vettem új elemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr305553772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MárkA 2013.10.07. 15:59:39

Lehet nem pont ide kéne, de végülis fájdalomról szólok: vége a bringaszezonnak (nem kínzom magam) elkezdtem újra futni és fájok. Ezt a mezítlábcipős technikát honnan nyaltad fel? Hálás lennék valami jó forrásért.
Találok persze a neten bőven dolgot, de olyan rémisztőnek tűnik, hogy a tyúbról tanuljak újra futni. És félek, nem lesz könnyű úgy, hogy eddigi éveim során elég sokat loholtam hagyományosul....

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2013.10.07. 21:51:52

@MárkA: én tavaly nyáron jöttem rá, hogy un. természetes módon futni. Horvátországban voltunk (hol máshol, ugye?), és én észrevettem, hogy tök jó érzés a vizicipőmben járkálni, vagy lemásolni egy sziklás ösvényen a vízig. Aztán próba képpel futottam benne kicsit. Mondjuk 50m-t. Az is jó volt. Kölyökként kilenc évig karatéztam, rengeteget futottam mezítláb, lehet, hogy ezért ment könnyen. Na mindegy. Szóval miután hazaérünk, el is felejtettem az egészet, és futottam tovább Nike Pegasusban és LunarGlideban, sarkazva. Aztán tavasszal láttam egy-két NB videót, akkor jöttem rá, hogy mit találtam előző nyáron.
Egyébként hulla egyszerű az egész. Lépj kicsiket, magad alatt érj földet, dőlj előre bokából, és engedd, hogy a gravitáció vigyen előre. A YT tele van oktató videókkal, de mind csak ezeket ismétli.

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2013.10.07. 21:53:00

@RabiMiki: bakker, hogy én mennyire utálok iPad-en gépelni.

MárkA 2013.10.08. 09:38:50

iPad: a mezítlábas kompjúter :-P
köszi egyébként
süti beállítások módosítása