Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Azta!

2013. szeptember 11. - RabiMiki

Tegnap délután az egyik szokásos terep körömre indultam a Vértesbe, Kőhányás fölé. Ez volt az első alkalom, hogy ezt a kört közvetlenül pihenő nap után futottam, úgyhogy minden simán ment, száguldottam. A táv kb. kétharmadánál egyszer csak szembe találtam magam egy fiatal, anyaszült meztelen párral. Szépen komótosan sétálgattak velem szemben. Meztelenül. Ketten. Az erdő közepén.

Igyekeztem természetesen viselkedni, és gyorsan eltűnni a francba. Szerettem volna valami vicceset mondani, miközben elsuhantam mellettük, de nem jutott semmi az eszembe, csak valami olyasmi, hogy "aztakurvaéletbe ezek pucérok!".

Igen, a csaj egészen jól nézett ki, én pedig annyira megijedtem, hogy kerek fél percet javítottam az eddigi legjobb tempómon ezen a körön. :)

17,04km - 410m+ - 1:32:28 - 5:26 - 150bpm

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr875507148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása