Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

HRM gondok

2014. január 12. - RabiMiki

Másodszor kaptam szívinfarktust a héten. Mármint az órám szerint. De még mielőtt megmutatnám, ugorjunk egy kicsit vissza az időben!

Pár hete minden előjel nélkül meghalt a szívritmus jeladóm. Egyszerűen nem találta meg az órám. Futás után nézegettem kicsit, és észrevettem, hogy a pánt és a jeladó közti egy patent berozsdásodott egy kicsit. Semmi gond, ledörzsöltem. A bringalánc tisztításra használt fogkefém némi fogkrémmel csodákra képes. Minden jól is működött újra, egészen a múlthét végéig. Amikor pedig pont a bükki nemszeretem-futásom előtt adta meg magát. Nem örültem. Otthon nézegettem a kontaktokat - tiszták. Elemet cseréltem benne. Semmi. Kezdtem tényleg mérges lenni.

Kicsit bogarászva a neten találtam egy rövidke tanácsot hasonló esetekre. Az elem kivétele után a két pólust össze kell kötni valami vezető anyaggal legalább öt másodpercre. Megcsináltam, elem vissza, működik!

Hurrá, irány futni!

Az örömöm nem tartott tovább mint tíz kilométer, mivel már a műtét utáni első futásom alatt ezt mérte a drága:

hr1.jpg

Azt nem tudom, hogy ez egy, vagy inkább tíz szívinfarktusnak számít-e, de csúnyán fest, annyi szent. Aztán pár napig megint jó volt minden, mindenféle beavatkozás nélkül. Ma délutánig.

hr2.jpg

Ebben a második esetben az a vicces, hogy a mért maximális pulzusszám kicsivel az elméleti határértékem (182bpm) felett van.

Kezd nagyon elegem lenni. Egy éves ez a vacak, igazán nem kellene már most meghalnia. Öröm az ürömben, hogy a Mio hihetetlen ritmusérzékkel pont időben jelentette be a Link nevű szívritmus jeladó csuklópántját. Azonnal rendelem, amint lehet. Addig pedig kibírom már valahogy ezzel a szarral. A Garmin pedig szégyellje össze magát!

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr785754573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MárkA 2014.01.13. 12:51:39

Érdekes módon nekem is vannak hasonló gondjaim (csak nekem Polar az órám) Bár a szervíz szóban lehetségesnek tart egy mellkaspántban rejló kontakthibát/szakadást, én úgy gondolom, a hideg a probléma gyökere. Nekem totál akkor bolondul be, ha országúti bringázom (ekkor nagy a hűtés, izzadás szinte semmi ebben a pár fokban) a futást még egész jól bírja. Szóval csak azt akarom mondani, hogy esetleg érdemes lenne ezen a szálon is kutakodni, valami zselével alámenni a pántnak futás előtt. Egészségügyis linkem szerint az erotikai célú zselék is pont olyanok, mint az EKG-s kontaktzselé...

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2014.01.14. 20:35:08

@MárkA: én mindig bedugom a pántot a víz alá, mielőtt felveszem, és rendszerint működik is így. Na mindegy, holnap -10C-ben futok majd, meglátjuk, hogy fog szuperálni.

2014.01.18. 20:17:44

Szia Miki!

Ma láttam ezt a cuccot, a leírás alapján nagyon jó kell legyen:

www.mioglobal.com/Default.aspx

macbookstore.hu/spd/a-2305/MIO-Alpha-Bluetooth-pulzusmero

Elektrooptikai cella és algoritmusok, gépész szívem repes... :)

Az oldalad pár napja olvasom, komoly szintet ugrottál 2év alatt, le a kalappal!
Helsinki nagyon klassz lehet, a kivilágított, tükörsima bringaútnál elmorzsoltam pár könnycseppet, szokásos hazai útvonalamra gondolva! :D

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2014.01.18. 21:26:05

@saaby.: Szia!
A Mio Link dettó ugyanez a technológia, csak a kijelző nélkül, valamint ANT+ és BTLE adatátvitellel. Az általad linkelt Alpha sajnos már csak BLTE változatban kapható, az pedig nem jó az órámhoz. Máskülönben már rég vettem volna egyet. :)

Helsinki tényleg nagyon király, csak az utca neveket nem bírom megjegyezni. Mindegyiknek IKEA bútor neve van, szörnyű...
süti beállítások módosítása