Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Jól esett

2015. október 14. - RabiMiki

Azért jók a hullámvölgyek, mert utánuk csak felfelé van. :) Kedd délután egy nagyon kellemeset tekertem, pedig jól esett. Az eső. Kb. két kilométer kellett hozzá, hogy a vízálló mellényem alatti részek kivételével bőrig ázzak, de nem érdekelt. Folyt a víz az arcomon, a cipőmből, mindenhonnan.

Ugyan az arborétum utáni meredek lejtő végén majdnem beleálltam a susnyásba (vizes úton időben fékezünk, hülyegyerek!), Pákozdon tök illegálisan maradtam kint a főúton, a bringaút kanyargós nyomvonala miatt pedig lassabb voltam mint reméltem, de mindezek ellenére, vagy tán pont ezekért, nagyon élveztem ezt rövid kört.

Többet kellene bringáznom.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr117967050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása