Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Saucony Grid Virrata 2

2014. április 05. - RabiMiki

2013-ban sok izgalmas és örömteli futóélményem volt, de mindközül az egyik legörvendetesebb az, hogy ráakadtam a Saucony Virrata futócipőre. Egyszerűen mindenre jó volt. Igazán gyors futásokra talán nem az igazi, de ettől eltekintve tökéletes. Futottam benne hosszú aszfatlot (35km), hosszú terepet (40km), mindent.

Sajnos tönkremen. Egy percig sem gondolkodtam azon, hogy mi lesz majd az utódja. Pont ugyanilyet akartam.

Aztán mikor elballagtam az egyik helyi sportboltba, meglepődve vettem észre, hogy szeretett cipőm már nem kapható, mivel időközben kijött az újabb verzió, a Virrata 2.

virrata2-01.jpgSzéééép!

virrata2-02.jpgKicsit szűkebb felsőrész

virrata2-03.jpgKicsit merevebb sarok

A képek alatt a lényeg. Szebb lett, kicsit szűkebb lett a felsőrész (ami nekem előnyösebb), kicsit merevebb a sarok (ennek nem annyira örülök, bár pár futás után már nem is érzem), és kész. Maradt a 0mm-es sarokemelés és a továbbra is furcsa kétrétegű felsőrész. A talp is változatlan, továbbra sincs rajta igazi kopóréteg. Állítólag pindurkát könnyebb is lett. És drágább.

Kicsit több mint 100km után elmondhatom, hogy összességében olyan mint amilyen az elődje volt. Hála a z enyhén szűkebb szabásának, kicsit jobban tart a lábamon. Ennyi. Ha kicsit többet olvasnál róla, akkor javaslom fuss neki a korábbi írásomnak. A fenti pár apró változástól eltekintve minden azonos maradt. Szerencsére.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr805953173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása