Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

2014. október

2014. november 02. - RabiMiki

Átlagon felüli hónap volt ez, annyi szent! Azzal kezdődött, hogy találtam az erdőben egy kóbor kiscicát. Hazahoztam, megetettem, és tök jól elvolt napokig. A kislányom imádta. Aztán pont mire elkezdtünk komolyabb összegeket ölni a macskatartásba, lelépett. Hálátlan dög!

2014-3.jpg

Végetért a vadászszezon, így újra sokat lehettem az erdőben. Megérkeztek az őszi színek is. Sajnos egyre korábban sötétedik, és az óraátállítás után már csak sötétben tudok futni munkanapokon. 

201410-01.jpg

201410-02.jpg

201410-04.jpg

201410-03.jpg

Nagyszerűen tudtam tartani a heti ritmust - heti öt futás, benne egy résztáv, egy gyors, és egy hosszú. Dániában kicsit kevesebbet futottam, mint szoktam, de ennek oka volt. Igyekeztem rápihenni a VTM Ultra távjára. Közben persze nagyokat kajáltam. Ez pl. egy sima hétköznapi ebéd a menzáról:

201410-2.jpg

A VTM útvonala nagyon jól ment. Egyáltalán semmi nehézséget nem okozott ez a kör, bár az időjárással piszok nagy szerencsém volt, ezt el kell ismernem. Mondjuk tavasszal, amikor a VTM-et rendezik, nem mindig szokott így alakulni. :) Igen, 2013-ra gondolok.

201410.jpg

312 kilométert futottam, így az október lett az idei leghosszabb hónapom. Közben lecseréltem a HR pántomat és vettem egy GoPro Hero4-et, hogy mostantól néha-néha mozgóképen csodálhassátok meg heroikus küzdelmemet a hegyekkel. Ha pedig esetleg lassúnak tűnnék, nos, az csakis a gyorsított felvétel miatt lehet. A 240fps nem móka. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr796858161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skx007 2014.11.03. 19:38:03

Igazán bizarr az ebéded kinézete, nem az a szokványos menzakaja. Hiányolom a lebbencs levest és a rántott húst jó kemény, pergő rizzsel :)

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2014.11.06. 20:40:31

@skx007: Tudják is ezek a skandinávok, hogy hogy kell élni! :) Se fehérkenyér, se rántotthús, se sültkrumplis, se cukor a kávéba... Szörnyű!
süti beállítások módosítása