Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Cipőcsere

2015. március 15. - RabiMiki

Három ultra táv, és nagyjából 1400km után a kuka mélyére küldtem szeretett INOV-8 TrailRoc 247 cipőmet, majd nyomban ellátogattam a Multinavigátorba, hogy vegyek egy másikat.

trailroc-2.jpg

Csak otthon vettem észre, hogy szándékommal ellentétben nem is ugyan olyat vettem. :) Bár nagyon-nagyon hasonlít, de mostantól a terepcipőm a TrailRoc 235, ami még véletlenül sem 247. Számmemória! :)

Próbáltam még a TrailRoc 150-et (nagyon béna a felsőrésze) és a Bare 200-at is (imbolyog a hosszú és puha stoplikon), de végül ennél maradtam. A VTM Ultra után elmesélem, hogy milyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr647270881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2015.03.16. 11:27:58

szép cipő! én még mindig nem merek terep cipőt venni a jól bevállt aszfaltos helyett. mi van ha nem bírom benne hosszabb távokat, míg a mostaniban meg minden oké. nehéz döntések ezek. :)
süti beállítások módosítása