Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

2015. július, augusztus

2015. szeptember 06. - RabiMiki

Elmúlt a nyár. :(

Szépen végig lustálkodtam az elmúlt két hónapot. A korábbi hetekkel összevetve szinte alig futttam valamit, hosszút gyakorlatilag nem is. Versenyt főleg nem. És persze gyorsat sem. :) Pár kocogás itt-ott, épp ahogy jól esett, és ennyi. Mellette viszont sokkal többet bringáztam, Szlovéniában túráztunk a fiammal pár nagyobbat, eveztem Dániában, kocogtam Olaszországban és persze sokat izzadtam Csákváron. Volt egy 100km-es hetem is, ami meglepően könnyen ment, de aztán gyorsan visszakapcsoltam takarékra. :)

20150708-01.jpg

20150708-04.jpg

20150708-05.jpg

20150708-06.jpg

Növesztettem egy új útvonalat a Bükkben, ami nem egyszerű, de szép, és van mellette három bő vízű forrás is, ami külön bónusz a meleg napokon. Kicsit kirándultunk is a fiammal, pont egy nappal a Bükki MTB Maraton előtt. Ha ez számít...

20150708-02.jpg

20150708-03.jpg

Szeptemberben vissza kellene rázódni a futásba - most elég darabosan megy. Októberben szeretném letudni a Bakonyi barangolás 70km-es távját (nagyon szép a kitűző!), aztán szép okosan elkezdenék készülni 2016. májusára. Eredeti terveimmel ellentétben nem fogok városi maratont futni. Már többször próbáltam magam rávenni, de egyszerűen nem érdekel.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr747755392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása