Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Este van, este van...

2013. szeptember 12. - RabiMiki

Vége a jó világnak!

Ma először az idei őszben, fejlámpával futottam. Fejlámpával kellett futnom, mivel tök sötét volt, pedig csak háromnegyed nyolcat mutatott az óra, mikor elindultam. Nem örültem neki, hogy elő kellett kotornom a lámpást... Öröm az ürömben, hogy legalább az elemben volt még némi kakaó, mert tartalék AAA az tuti nem lett volna itthon.

ledlenser.jpg 

Eredetileg valami rövid (kb.10k) lassút kellett volna futnom, valahol 140bpm alatt, viszont sötétben nem igen volt hozzá kedvem. Így helyette inkább (egy rövid bemelegítés után, természetesen), elkezdtem futni mint a barom.

6,54km - 76m+ - 0:28:59 - 4:26 - 158bpm

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr295509433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása