Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Pók Janó őszi Velencei-tavi tóköre (28k)

2013. szeptember 22. - RabiMiki

Voltam már a tavaszin, így teljesen természetes volt, hogy eljövök az őszire is. Ez annyiban különbözött csupán a fél évvel ezelőttitől, hogy nem volt nevezés, rajtszám, kapu és érem. Csak egy laza örömfutás. Már akinek, de ne szaladjunk ennyire előre!

Bő fél órával a 10:15-ös rajt előtt érkeztem, és már alig volt hely a gárdonyi szabadstrand egyébként nem kicsi parkolójában.

R0000143.jpgSzállingóznak a résztvevők

R0000144.jpgVolt terülj-terülj asztalkám is, azokból a dolgokból, amiket mi hoztunk

R0000146.jpgÉs volt sok színes ruhás ember

R0000147.jpgÉs Koko

Én még tegnap sem tudtam, hogy akkor most hogy is akarom futni ezt a távot, de aztán reggel azt találtam ki, hogy megpróbálok öt percnél rövidebb ezreket futni, és a pulzusomat 160bpm alatt tartani. Aztán lesz, ami lesz. Hát, lett is.

Pákozdig minden jól ment. Síkon szépen hoztam a tervezett 4:50-es átlagot, pulzusom is teljesen rendben volt, érzésre minden oké. A sunyi emelkedők viszont kicsináltak. Alig 100m+ szint van az egész körben, ami egy vicc, de mégis kifogott rajtam. Az lehetett a gond, hogy volt pár szakasz, ami épp csak egy kicsit emelkedett. Ezeken is igyekeztem hozni a síkra kitalált tempót, ami szép lassan kiszívta az erőmet. A Székesfehérvár felöli oldalon, ami már vízszintes, el is kezdtem lassúlni szépen, de a félmaratoni távnál még mindig 4:54 volt az átlagom, és már alig volt hátra valami. Itt még könnyen meg lehetett volna az 5:00 alatti végeredmény.

Csak aztán a déli parton, egy kőlapokkal kirakott részen (amit egyébként legalább tízszer futottam már meg idén), a hülye órám babrálása közben, belerúgtam egy kiálló lap szélébe. A bal térdem jókorát reccsent, pár másodpercig a pofáraesés határán voltam, de aztán legalább ezt megúsztam. Utána viszont kb. egy kilométer kellett, hogy elmúljon a szúró fájdalom a téremből, ami minden lépésnél belenyilalt. Itt ment el a kedvem az egésztől, és a fájdalom elmúltával sem tudtam már visszatérni korábbi tempómhoz. A végét kicsit meg tudtam még nyomni, de az már nem segített sokat. Kerek 5:00 lett a vége, pedig nagyon akartam, hogy négyessel kezdődjön.

Na mindegy, majd a Mikulás futáson visszavágok! :)

28,00km - 110m+ - 2:20:08 - 5:00 - 156bpm

Kézikulaccsal futottam, egyszer álltam csak meg utántölteni. Csak vizet ittam.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr865528694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2013.09.25. 09:40:49

a kőlapos részt én kikerülöm, inkább a műúton futok. kb itt szokott maximalizálódni a lábujjfájásom, annak sem test jót a hepehupa.
süti beállítások módosítása