Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

UltrAspire Isomeric 16

2013. szeptember 22. - RabiMiki

Rövidebb távokra, ahová se telefont, se kaját nem viszek, nem kell a hátizsák. Inni viszont kell, főleg ha meleg van, és sok a napsütésnek kitett rész a tervezett nyomvonalon. Ilyenkor jön jól egy kulacs.

Az UltrAspire Isometric kulacsa kimondottan futóbolondoknak készült, az elébb tárgyalt feladatra. Két méretben készül. Van 480ml-es és egy fele akkora. Nekem a nagyobbik van, ez látható a képeken.

R0000153.jpgA balfelén látszik a fényvisszaverő csík

Nincs túlvariálva a cucc, de ez így van rendjén. Egy sima, áttetsző, döntött fejes kulacsra ráhúztak némi technikai anyagot, és a hátrafelé mutató oldalára egy fényvisszaverő csíkot. Ennyi az egész. Létezik olyan verzió is, amin van egy kis zseb. Gélnek, telefonnak, kocsikulcsnak. Ez nem ilyen.

R0000155.jpgA pánt

A kézfejre illeszkedő pánt hálós, puha, izzadságot elvezető anyagból készült. Egyáltalán nem kezdte ki a bőröm.

R0000156.jpgSzívás innen

A fenti képen látható kis piros szívóka negyed fordulatos elfordításával lehet hozzáférni a kulacs tartalmához. Az így keletkező lyuk jó nagy, így egy pillanat alatt bekaphatjuk azt a kb. egy korty vizet, amennyit egyszerre futás közben inni érdemes.

Ennyi vízzel simán elmegyek harminc kilométert is, ha nincs túl meleg. Ennél nagyobb távokra, sok egyéb okból is kifolyólag, jobb a hátizsák.

Kissé furi fél kilóval a kezemben futni, de meg lehet szokni. Én nagyjából két kilométerenként váltok kezet, és ez így még semmi kellemetlenséget (értsd: izomláz vagy görcs a kezemben) nem okozott, két óra feletti futásoknál sem. Az egyetlen idegesítő tulajdonsága, hogy szemben a helyesen feltöltött tevepúppal, ebben lötyög és csobog a víz.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr495528777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rezirap 2013.09.24. 10:46:57

Nekem valahogy ez a kézben viszem a cuccot futás közben sose jött be.Néha próbáltam kulcsot kézbe de az sem volt kényelmes.Persze lehet másnak bejön.Én a duplakulacsos oldaltáskájukkal szemezek egy ideje.

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2013.09.24. 11:38:42

@rezirap: Én is idegenkedtem a koncepciótól, de aztán egyszer a nagy nyári melegben futottam egy fél literes ásványvizes palackkal a kezemben, és egyáltalán nem éreztem vészesnek a dolgot (leszámítva, hogy rohadtul ráizzadt a kezem).
süti beállítások módosítása