Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

2014. január

2014. február 01. - RabiMiki

Csendes volt ez a hónap. A szokatlanul meleg első heteknek köszönhetően szépen tudtam tartani a heti ritmust. Egyetlen alkalommal kellett csak felcserélnem egy csütörtöki futást a pénteki pihenőnapommal - vacsorázni mentem az új főnökömmel. A harmadik héten kihagytam egy hosszút, valahogy elment a nap, és mire kapcsoltam, már nem fért volna bele világosban. Helyette lépcsőztem kicsit.

201401.jpg

Nem vettem részt semmilyen rendezvényen, versenyen, viszont kétszer is futotam Helsinkiben. Jó volt. Pár nap múlva újra megyek. A szokásos harmincas terepköröm volt a leghosszabb távom, aminek során befagyott a hátizsákom csöve. Aztán pár nappal később pedig eltvedtem egy kicsit a sötét erdőben.

201401R.jpgCsak a futások

Sem úszni, sem bringázni nem voltam. Egyszer sétáltam a Haraszt-hegyen egy kicsit. Fényképezni mentem, de már csak fent vettem észre, hogy a számítógépemben maradt a memóriakártya. Amatőőőr! Legközelebb majd a védősapit hagyom fent az objektíven.

Februárban két utam is lesz, két éjszaka Finnország majd utána egy hét Dánia. Terveztem, de biztosan nem fér bele a szekszárdi terepmaraton, mivel másnap reggel már utazom. Ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr505792590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2014.02.14. 12:45:37

Ha ez a Helsinki-korszak tényleg tartós lesz, akkor szerintem ő tud segíteni útvonalban, bármiben, már ha szükséged van ilyesmire egyáltalán:

finnisztan.blogspot.hu/2014/02/5-tipp-teli-futashoz.html

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2014.02.14. 21:36:19

@téglánakgyors: köszi a linket! Úgy gondolom, hogy kb kéthavonta kint töltök majd pár napot.

téglánakgyors · http://nemmaratonman.blog.hu 2014.02.15. 12:04:16

Nincs mit. Ő amúgy egy fehérvári srác, aki pár éve kint él Helsinkiben a családjával. Jó helyeken szokott futni.
süti beállítások módosítása