Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Móri Ezerjó Félmaraton (21,4k)

2014. április 27. - RabiMiki

Egész úton hazafelé azon gondolkodtam, hogy ez most mi a franc volt. Persze nem kell mindent kategóriákba sorolni, de akkor is... Sima városi félmaraton? Ahhoz kicsit szintes, földutas, sáros, köves. Terepfutás? Túl lapos, túl sok az aszfalt.

ezerjo04.jpg

Mindegy is. A lényeg, hogy keményebb volt, mint vártam, és nyilván épp ezért rosszabbul is ment, mint ahogy szerettem volna.

ezerjo01.jpg

Ez volt az első félmaraton Móron, így talán nem is annyira meglepő, hogy kicsit lassabban mentek dolgok a rajtszám átvételnél, mint kellett volna. Laza 45 percet csúszott a rajt, és azért csak ennyit, miel a végén a szervezők már bedobták a törölközőt, és érkezési sorrendben kezdték osztani a rajtszámokat és az időmérő chipeket.

ezerjo02.jpg

Aztán végre 10:45-kor elindultunk. Az elején volt egy kis tülekedés, eléggé szűk a rajt utáni járda. Az első kb. három kilométer viszonylag könnyű terepen haladt, itt toltam is rendesen. Aztán elkezdtünk mászni Csókakőre, és ez sem ment rosszul. Páran leelőztek, de nem érdekelt. Nem akartam ellőni az összes puskaport már a legelején.

Csókakőtől elvileg egyszerűbbé válik a terep, nincs több nagy emelkedő. Nekem persze pont ez a rész nem ment. Egyszerűen nem voltak olyan hosszúak az egyes szakaszok, hogy felvegyem a megfelelő tempót. Rengeteg rövidke emelkedő és lejtő követte egymást. Egy csomó kanyarral fűszerezve.

Aztán visszaértünk Mórra, de a szervezők aljas módon körbefuttatták velünk a várost még párszor. Nagyon idegesítő volt, hogy kb. a 17. kilométertől kezdve végig hallottam a cél hangosbeszélőjét, de többnyire magam mögül. Itt viszont már én előzgettem.

A célban víz, izó, és móri borok várták a megfáradt futókat. Én persze kocsival voltam...

Jó kis verseny volt ez. Olcsó (2eFt), viszonylag kevesen voltak, nem tapostuk egymást, szép volt az útvonal is, eltévedni se nagyon lehetett. Na oké, a 10k első hat futóját kicsit elirányították, majd diszkvalifikálták... Egy okkal több, hogy ne fussak ilyen rövideket.

Még pólót is kaptunk. Délután ki is próbáltam jól. :)

ezerjo03.jpgCélfotó helyett

 21,45km - 320m+ - 1:50:00 - 5:08 - 161bpm

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr156092791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csabant 2014.04.27. 19:38:07

Gratulálok, helyezés?
A célfotóhoz annyit, hogy én már nem merek mezítláb fűnyíróval dolgozni a tavalyi körömletépésem óta:)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2014.04.28. 06:46:46

Tök jó, nekemvaló pályának tűnik. :) Tegnap össznépi fűnyírónap lehetett, én is _toltam_ egy két órás terepfűnyírást az alacsony intenzitású zónámban. :D

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2014.04.28. 09:01:14

@csabant: kategória 41/139
@rrroka: Hát akkor jövőre... :)
süti beállítások módosítása