Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Nem bírtam a Szuflával

2014. augusztus 03. - RabiMiki

Vagy a meleggel, vagy a párával, vagy a kialvatlansággal. A fene se tudja. A lényeg a lényeg, hogy a negyedik kör után, a táv felénél, kiszálltam.

Már az első körnél éreztem, hogy nagyon nehezen megy a futás. Iszonyatosan melegem volt és a párás erdőben nem párolgott rólam az izzadság. Folyamatosan ittam, de nem segített. A hasamban lötyögött minden, amit a két és fél óra alatt magamba döntöttem. Aztán a negyedik kör elején megszűntem izzadni és elkezdtem szédülni. Király, dehidratálódtam! A kört még tisztességgel végiglötyögtem, aztán jeleztem a szervező körszámláló csapatnak, hogy ez nekem ma ennyi volt, és viszakocogtam a rajtterületre.

Sajnálom, hogy így alakult, de szerintem ez volt a helyes döntés. Nem lett volna jó beájulni valamelyik útmenti bokorba.

Nem mondom, hogy majd jövőre újra próbálom, mivel jövőre igyekszem majd elkerülni a nyári rendezvényeket. Ősztől tavaszig megy jól a futás, a nyár igazi kínszenvedés nekem.

A használhatatlanul szar fenix2 persze most sem volt képes normálisan működni. Több kisebb nagyobb kihagyás után a negyedik kör elején teljesen megszűnt a GPS vétel. Érdemes kicsit belezoomolni a fenti térképbe hogy lásd, micsoda szuper pontossággal rögzítette a körözésem... :/

Pár kép:

szufla1.jpg

szufla2.jpg

szufla3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr696569821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izmi Tom 2014.08.12. 22:35:24

En is eladtam a 910 esemet 70ert, de utana egy sima fenix1 re esett a valasztas hasznaltan 55ert.
Mindketto hrm es volt.
Okok: nem hasznaltam ki a 910 uszas funkciojat es kezdett lemenni az arfolyama, igy meg idoben kiszalltam.
Elonyok: a fenix upgradeben megoldottak az android mobilhoz a sync et. 4.4 kikat verzion felul btooth 4.0 val. Napi hasznalatban is hordhato a csuklon az ora.
Hatrany f2 hoz kepest: nincs recovery time, nincs TE mutato, nincs cadence.
DE cserebe a hrm es gps pontos a bevallt konstrukcion.
süti beállítások módosítása