Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Hülyehétvége

2015. január 25. - RabiMiki

Úgy terveztem, hogy szombaton letolom a VTM Ultra elejét és végét egy szép 30km-es körben, aztán vasárnap lötyögök kicsit valamerre. Hát, pont nem így alakult.

Pénteken este elkezdett fájni a fejem, alig aludtam valamit. Ezzel ugrott is a szombati hosszú futás, de azért mentem helyette egy rövid tizes terepkört a szélviharban. Igazán remek volt.

Vasárnap viszot már tényleg neki kellett indulnom a heti hosszúnak, így átgurultam Szárra. Sajnos a szombat este esett komoly hó és a tavalyi jégkár után hátramaradt kidőlt fák és letört ágak miatt gyakorlatilag futathatatlanná vált a Piros. Elszenvedtem magam a körtvélyesi meteorológiai toronyig, ahol aztán szégyen szemre visszafordultam. 13,4km. :/

Mivel sejtettem, hogy ez irdatlan nagy szívás lesz, így nagy bölcsen vittem magammal kamerát. Igazam is lett, tényleg nagy szívás volt.

2015-01-25-01.jpg

Emitt pedig a heroikus küzdelmemről készült videófelvétel tekinthető meg:

Az egészben az volt a legrosszabb, hogy ezzel a nagyon rövidre sikerül futással meg sem közelítettem a heti 70km-es célomat. Erre persze már csak akkor jöttem rá, amikor már az összes melegebb futó göncöm bent forgott a mosógépünkben. Mit volt mit tenni... Dupla centrifugálás, "intenzív" radiátoron szárítás, és már kint is voltam a sötétben, hogy letudjam a hetvenből még hiányzó 10,8-at.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr157107923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása