Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

2013. szeptember

2013. szeptember 30. - RabiMiki

Érdekes és élményekben gazdag hónapot zártam. Egy rövid céges út során háromszor is futottam Dániában, lefutottam életem első teljesítménytúráját, indultam a Tatai tó-futás 14k-s távján, és ott voltam a Pók Janó szervezte tókerülésen. Ráadásul elindítottam ezt a blogot is. :)

2013-09.JPG

2013-09-2.JPG

Talán ez az első olyan hónapom, amikor folyamatosan tudtam tartani a saját magam által kifundált edzéstervet. Az egyetlen kivétel egy dupla pihenőnap, de ennek most nem a lustaságom volt az oka. Úgy gondoltam, hogy a tatai futás előtt jót tenne egy kis extra pihenő a ketyegőmnek, mivel olyan tempót szerettem volna futni, amit ilyen távon nem nagyon szoktam. Így utólag ez jó ötletnek bizonyult, mivel saját magamat is meglepve 4:35-ös átlaggal, a 111 indulóból a 23. helyen értem célba.

Az időjárás is szerencsésen alakult. Bár volt úgy, hogy bőrig áztam, de alapvetően egész hónapban kellemes futóidő volt. Főként ennek tudom be, hogy elkezdtek észrevehetően gyorsulni az edző köreim. Teljesen megszokottá vált, hogy a 14,5km-es országúti körömön 140bpm alatti pulzussal 5:10-nél gyorsabb átlagot futok. Újdonság továbbá, hogy a gyors, rövid köreimben, megjelentek a 4:00 alatti ezrek. Lejtős szakaszokon persze, de akkor is...

Sajnos nem volt lehetőségem úszni, és csupán egy rövidet bringáztam a fiammal.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr365534451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izmi Tom 2013.09.30. 23:02:33

Gratula. Szép, erős hónapot tudhatsz magad mögött.
süti beállítások módosítása