Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

2014. február

2014. március 02. - RabiMiki

Ez a hónap most nem jött össze, pedig igazán jól kezdődött. Újra elöltöttem két napot Helsinkiben, és sikerült egy igazán jót futnom a "szokásos" útvonalamon. Jól esett és az idő is szép volt.

Kilátás az ablakomból

Az első két hét jól ment, szépen hoztam a tervezett 80km körüli átlagot. Aztán a kislányom hazahozott valami vírust, ami szép sorban végigment a családon. A harmadik hét keddjén még tudtam futni egy kicsit, bár már nagyon kóvályogtam. A hét többi része teljesen kiesett. Hányingerem volt, szédültem, és talán lázas is voltam.

 

201402C.jpg

Az egy hét Dánia sem igazán a futásról szólt. A céges vacsi és az utazás is belerondítottak a heti rutinomba. Ráadásul hétfőn még nem is voltam igazán jól.

A hónap egyetlen igazi eredménye a Tatán teljesített 35km futásom volt.

201402S.jpgCsak a futások

Ennél a március már csak jobb lehet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr615839486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása