Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Saucony Virrata(1) - 1500km

2014. március 17. - RabiMiki

Érzékeny búcsút vettem az eddigi legjobb futócipőmtől. Főleg aszfalton használtam, de például ebben teljesítettem az eddigi összes (értsd: kettő) futott teljesítménytúrámat is. A talpa mára alaposan megkopott. Az eredetileg jócskán kiálló bütyköket szépen síkba koptattam. A felsőrész viszonylag egyben maradt, csupán a nagylábujjaimnál sikerült egy-egy új szellőzőt kialakítanom a belső hálós rétegen.

virrata1d-01.jpg

virrata1d-02.jpg

virrata1d-03.jpg

virrata1d-04.jpg

virrata1weekly.JPGHeti kilométerek

Már a kukánk mélyén pihen, én pedig alig várom, hogy végre szerda legyen, és kipróbálhassam az utódját. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr985866684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2014.03.18. 07:26:20

Neked amúgy milyen lábtartásod van? gondolkodom azon, hogy második cipőnek egy minimalistábbat szerzek be, de a pronálást és a 0mm technológia nem biztos, hogy összefér...

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2014.03.18. 17:42:30

@rrroka: Nem tudom, hogy milyen, de nekem az a külön bejáratú véleményem, hogy ez nem is számít. Nyilván mindenkinek más a biomechanikája egy kicsit, de szerintem viszonylag tág határok között mindenki képessé válhat arra, hogy gyorsan és/vagy sokat fusson, sérülésmentesen. Csak hagyni kell, hogy a testünk szépen lassan kialakítsa azt a mozgásformát, ami a felépítésének leginkább megfelel. Ebben nagy segítség, ha a cipő minél kevésbé cipő.
Úgy gondolom, hogy ez a "bejarátási" folyamat lerövidíthető a mindenféle stabil/megtámasztott/csillapított cipőkkel, de ez hosszútávon megbosszulhatja magát, mivel marad egy gyenge/edzetlen láncszem a hajtásláncban.
Persze lehet, hogy totál hülyeséget beszélek.
süti beállítások módosítása