Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

Jelek

2014. május 08. - RabiMiki

Nem hiszek a sorsszerűségben, de ez már tényleg sok...

1.: Nem túl rég egy esősnek induló, de aztán napsütéses üzemmódra váltó napon összeakadtam két futóval Gánt környékén a Gém-hegyen. Elfutottunk egymással szembe a Z3-on. Sziasztok. Szia. Aztán este láttam a FB-on, hogy ők a VérKör kreátorai, és épp az első futva teljesítést nyomták mikor találkoztunk. Oké. Érdekes.

2.: Múlt vasárnap a szokásos harmincas terepköröm futottam. Ezúttal igyekeztem ésszel csinálni, így rögtön egyéni csúcs lett a vége. Az utolsó kilométereknél jártam, mikor a csákvári Vadászkápolna előtt megláttam egy fát, rajta nagy rózsaszín VK jellel, mögötte egy QR kóddal. Igen, ez a Vérkör egyik ellenőrzőpontja.

3.: Kedden délután Kőhányásra indultam az egyik kedvenc 17k-s terepkörömre. A szokásos parkoló helyemen egy autó állt, és épp két futó srác kászálódott kifelé belőle. Pár mondat után rájöttünk, hogy már találkoztunk egyszer. A Gém-hegyen, Gánt felett.

Ha hinnék a sorsban, ezt mindenképp ráutaló magatartásnak venném a részéről.

Nem hiszek, de... Ősszel VérKör. Pont.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr866134848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2014.05.08. 11:46:07

Jól hangzik, hajrá! :)
Fura, hogy a gyalogos szintidő 18, a futó 12 óra, én azt gondolnám futva kb feleannyi idő a reális.
süti beállítások módosítása