Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

2014. december

2014. december 31. - RabiMiki

Ennyi volt, vége az évnek. Az utolsó hónap nem lett valami erős, mindössze 274 kilométer jött össze. Nem nagy baj, valahogy így is terveztem, Azt tudtam jól, hogy az utolsó pár héten nem lesz túl sok időm futni, és láss csodát, nem is volt. Ajándék vásárlás, ilyen-olyan készülődés, látogatás, vendégség. A szokásos decemberi dolgok.

201412.jpg

Két említésre méltó futásom volt csak: az agárdi Mikulás-futás, illetve egy szép karika a Balaton-felvidéken. Mindkettő jól ment.

Bár a hónapban volt pár olyan meleg nap is, hogy újra elő kellett kotornom a rövidgatyámat, a végére csak megérkezett a hó. Szeretem a havat mert szép és mert jó benne futni.

A hideget is szeretem. Az utolsó pár futasámot ezért megnyomtam kicsit, öt szegmens rekordot gyűjtve be a Straván. A résztávos edzéseimmel nem igen haladtam, csupán egy fért bele a hónapban. Egyrészt nem lett volna kedvem a szabim alatt otthonról elautózni valami sík vidékre, melóból hazafelé ez sokkal egyszerűbb. Másrészt úgy gondolom, hogy ebben a hidegben nem kellene csurom vizesen ácsorognom az egyes ismétlések között. Ha marad ez a hideg, akkor a klasszikus résztávozást felváltja majd a fartlek, amiben nem "kell" megállni.

Természetesen előkerült a téli cipőm is, részben a hideg és a sár és a hó miatt, részben pedig a nyári kedvencem gyengélkedése miatt. Remélem, mindkettő kibírja még ezt a telet!

r0001758.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr167026797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása