Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

2013. november

2013. december 05. - RabiMiki

Meglehetősen bénán alakult a novemberem. Egész jól sikerült felgyorsulnom a Balaton Maratonra, amit aztán egy szerencsétlen baleset miatt ki kellett hagynom. Egy teljes héttel egyetemben. Kár, de ez van. Az egyetlen említésre méltó teljesítményem a bükki futásom volt, jó kis kört sikerült összehozni.

2013-10-cal.jpg

A heti összesítésben csak a futások vannak benne, a többi tevékenység (túra, úszás, bringa) nem.

2013-10-sum.jpg

Kétszer is el tudtam menni úszni, egyszer bringáztam, és egyszer kirándultam a fiammal.

bukk-10.jpgDédes 

Az egy hét kihagyás nagyon visszavetett. Rossz volt nem futni, és aztán rossz volt újra futni. Nagyjából két hét kellett, hogy úgy-ahogy visszarázódjak a megszokott ritmusomra. A nagy hideg és a korai sötétedés miatt kicsit visszavettem a heti kilométerekből, már "csak" kb. 70km elérése a cél.

Talán a december jobb lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr685677499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása