Felfelé gyenge vagyok, lefelé meg gyáva

Itt futok

2015. január

2015. január 31. - RabiMiki

Hó és jég és hó - erről szólt a január, amit nem igazán bánok. Végülis a télnek valami ilyesminek illene lennie minden évben, nem?

Szépen gyűjtögettem a kilométereket, és egy igazán havas hét kivételével becsülettel lefutottam a gyorsító edzéseimet is. 308 kilométer jött össze. Nem rossz, de semmi kimagasló.

201501.jpg

Igazán hosszúkat nem nagyon futottam, valahogy most így jött ki. Februárban majd keményen rá kell feküdnöm a hosszabb távokra is, mivel úgy döntöttem, mégis indulok a VTM Ultrán március végén. Lesz befutó érem, és nekem ennyi elég is. :) Érembuzi vagyok. :)

2015-01-25-03.jpg

Végre valahára összeállt a bringám. Bár még szeretnék rajta egy kicsit faragni, de legalább már menetkész. Alig várom, hogy végre kitavaszodjon!

sirrus.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ittfutok.blog.hu/api/trackback/id/tr337128279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Péter Holczer 2015.02.12. 10:27:57

Ide írom, mert itt (is) van Strava kép :) Mi a tapasztalatod a Strava által számolt és mutatott szintekről? Azért kérdezlek téged, mert neked van barometrikus szintmérésű órád és a Stravát is használod, amely, ha jól tudom gyakorlatilag újrakalkulálja a szintet és azt írja ki. Nekem egyelőre csak gps-es órám van, aminél a szintmérés (főleg, ha kevés), akkor néha katasztrofális, így elsősorban a Stravára hagyatkozom e tekintetben. Mennyire hasonlítanak a Strava adatai a barometrikus mérésekhez? Köszi!

RabiMiki · http://ittfutok.blog.hu 2015.02.17. 07:43:25

@Péter Holczer: Ahogy én látom: az óra viszonylag jól mér, valószínűleg azért, mert megfelelően kezeli (simítja) a nyers és vélhetően eléggé cikk-cakkos nyers jelet. A Strava nem simít, így minden pontatlanság összeadódik, tehát MINDIG többet mér. Ha rányomsz a "Correction" feliratra, akkor pedig a térkép alapján korrigál, ami az óránál többnyire kevesebb szintet ad. Sehogy sem jó! :)

Péter Holczer 2015.02.17. 09:55:24

Köszönöm! Akkor remek! :) Azért is tetszettek a Strava adatok, mert kb. 95%-ban alacsonyabbak (és reálisabbak) az órából érkező (és a Connecten látott) adatoknál, esetenként akár 30-40%-kal is... Főleg, kevés szint esetén. Ha érdemi szint van, akkor kezd kiegyenlítődni ez a különbség, sőt néha egészen hasonló adatok is tudnak lenni. De mondjuk 100 m alatti szintnél jönnek az említett komoly eltérések. Ezek szerint, ha még a Correction-re is rányomnék (régen nem tettem már), akkor még nagyobb lenne az eltérés a jelenlegi "mérésem" és a Strava adatok között. :) Na jó, majd egyszer eljutok a barometrikus méréshez :) - nem várom persze, hogy méterre pontos legyen, de azért legyen már megközelítően helyes (!) az adat.
süti beállítások módosítása